Dansac, seneste erklæring vedrørende COVID-19 pandemien

• 16-11-2020
  • Corporate

Kære kunder og partnere, vi sætter stor pris på vores samarbejde og står klar til at hjælpe dig.

Situationen og behovene i forbindelse med udbredelsen af COVID-19 til hele verden giver særlige og individuelle udfordringer for os alle. Vi deler mange af jeres bekymringer og står klar til at hjælpe dig med spørgsmål om og behov i forbindelse med vores produkter.

Her er de oplysninger fra os, som vi ved er vigtige for dig:

• I denne udfordrende tid har vi ikke ændret på driften og leverer som sædvanligt.
  • Vi forudser ingen afbrydelser i den fremtidige levering, da vi hele tiden opbygger lager langt over det normale driftsniveau.
  • Vores kundeserviceteams kan arbejde hjemmefra, så de hele tiden er klar til at håndtere dine spørgsmål og behov for vores produkter.
  • Vores produktionsanlæg, som er placeret i Danmark, Irland, Litauen og USA, arbejder konstant på at opfylde den aktuelle efterspørgsel. Vi følger de lokale regeringers retningslinjer og integrerer anbefalinger fra amerikanske og europæiske sundhedsmyndigheder og institutioner til sygdomsforebyggelse, så vores medarbejdere er beskyttede, når de arbejder i vores faciliteter.

"Missionen for vores virksomhed er fokus på serviceringen af andre, og dette er endnu vigtigere i disse krisetider," udtalte V. George Maliekel, præsident og administrerende direktør for Hollister Incorporated. "Vores prioritering under denne globale pandemi er todelt: For det første skal vi passe på os selv, vores nærmeste og hinanden, så vi dermed kan passe på vores kunder, som regner med os hver eneste dag."

Vi overvåger COVID-19-situationen tæt og orienterer om nye tendenser, så snart det er relevant.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte dit lokale kundeserviceteam på 0800 581117 eller kontakte os på dansacuk.samples@dansac.com.